Jul med DnS

Den norske Studentersangforening har planlagt hele 5 konserter i desember 2023. I tillegg har vi blitt booket til mange hyggelige juleoppdrag.

For å dele musikken fra julealbumet “I signet juletid” med enda flere holder hovedkoret i foreningen fire konserter på tre forskjellige steder i Oslo-området i desember. Konsertprogrammet er som følger:

• 4. desember kl. 19.00 Konsert i Bragernes kirke i Drammen

• 9. desember kl. 18.00 i Gjøvik Kirke

• 10. desember kl. 16.00 og kl. 19.00 i Uranienborg kirke i Oslo

Få også med deg foreningskoret DnS Pluss’ konsert 8. desember i Fagerborg kirke kl. 19.00! DnS Pluss holder også i år en julekonsert i samarbeid med almunikoret til KSS, KSSA.

Vi synger i løpet av jula flere stemningsfulle og hyggelige oppdrag i Oslo og omegn. Vi stiller opp på jobbavslutninger, julelunsjer, julebord eller andre arrangementer. Husk at du fortsatt kan booke en kvartett eller en større gruppe sangere til ditt arrangement!

Foto: Lorcan Doherty

Forrige